Αν σε μισήσουν: αγάπησέ τους, Αν σε πληγώσουν: λάτρεψέ τους, Αν σε πικράνουν: συγχώρεσέ τους... Μην ξεχνάς: ΕΙΝΑΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ!

Τρίτη 29 Ιουνίου 2010

λάθος μονοπάτι



Λάθος εποχή γεννήθηκα, σε λάθος τόπο ζω, όλα είναι ένα λάθος………….….
Λάθος δρόμο διάλεξα να περπατώ και νιώθω ότι είμαι ένα λάθος, το κακό είναι ότι αργά το βλέπω αυτό, Τώρα που σουρούπωσε για να γυρίσω πίσω δύσκολο, αργά να πάρω άλλο μονοπάτι….
Ναι το μονοπάτι της ζωής που διάλεξα, άλλα υποσχόταν και αλλού με οδηγεί….
Φαινόταν όλα ρόδινα με πέταλα στρωμένο, μα τώρα που το διάβηκα το βρήκα στρωμένο γεμάτο αγκάθια……………...
Οι φίλοι με προδώσανε, κανείς δεν είναι δίπλα μου, όλοι την έχουν κάνει από άλλο δρόμο…
Με αφήσαν μοναχό μου να κοιτώ στα καθρεφτάκια που κρέμονται από τους θάμνους γύρω μου και προσπαθώ να ξεχωρίσω το είδωλο από την πραγματικότητα, την αλήθεια από το ψέμα. Όσοι ήταν δίπλα μου, έφυγαν παίρνοντας κάτι από μένα, και ότι και να πήραν τους έδωσε χαρά. Τους είδα να φεύγουν χαρούμενοι, χωρίς να ρίξουν ούτε μια ματιά πίσω.
Άλλοι από τυπικότητα κάνουν ότι είναι ακόμα εδώ, αλλά ξέρω πως είναι κάπου αλλού, βρήκαν αυτό που έψαχναν και είναι μακριά μου.
Πεθαμένες καλησπέρες λένε, και αυτό με κάνει χειρότερα κομμάτια……
Στο μονοπάτι της ζωής αυτό πολλά τα σταυροδρόμια, σε όλα λάθος επιλογή θα κάνω, και τώρα που σκοτείνιασε σε λάκκο θα με πάει…………..
Επειδή δεν πρέπει να τα φορτώνουμε τις αποτυχίες μας, πάντα στους άλλους , θέλησα πολλές φορές το λάθος μου να εντοπίσω, αλλά κανείς δεν μου έριξε ένα φως, δεν είπε μια συμβουλή, δεν μου άφησε μια αχτίδα σωτηρίας. Έτσι και εγώ αποφάσισα ξένος μόνος μέσα στο στραβό και δύσβατο μονοπάτι να συνεχίσω και οπού με βγάλει, έτσι και αλλιώς άλλος κανείς δεν μπορεί να διαβεί σε αυτόν τον άγριο τόπο της ζωής μου………….
skouliki

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σε ευχαριστώ που ήρθες να με επισκεφτείς, Μιας και ήρθες κανε τον κόπο και γράψε εδώ το σχόλιο σου!