Αν σε μισήσουν: αγάπησέ τους, Αν σε πληγώσουν: λάτρεψέ τους, Αν σε πικράνουν: συγχώρεσέ τους... Μην ξεχνάς: ΕΙΝΑΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ!

Τρίτη 22 Ιουνίου 2010

Θετική ενέργεια…


Καλησπέρα
Είμαι εδώ επειδή ακόμα ζω……
Είμαι εδώ για να μπαίνω στο μάτι του χάρου που του έχω ξεφύγει ακόμα, κάθε στιγμή που περνά είναι μια νίκη μου!!!!!!!!!!!
Με αυτά τα λίγα λόγια με καλησπέρισε ο φίλος μου που πάσχει από καρκίνο. Με αυτά τα λίγα λόγια με έκανε να νιώσω πως ο αγώνας για την ζωή είναι ένας άνισος καθημερινός αγώνας για επιβίωση. Ότι και να λέμε η αγωνία για την ζωή είναι μεγάλη, και θέλει αποθέματα δύναμης για να την ξεπεράσεις…. .
Κατάλαβα ότι μόνο όταν φτάσεις στο άκρο του γκρεμού, τότε κοιτάς πώς να μην πέσεις στο κενό. Όσο νιώθουμε ασφαλείς και σίγουροι για την ζωή μας, είμαστε όλο μεγάλα λόγια, αλλά όταν στενέψει ο κύκλος και πλησιάσει η στιγμή της συνοδείας μας από τον χάρο, τότε βλέπουμε την αληθινή γλύκα της Ζωής.
Αυτά τα λόγια μου έδωσαν μια νότα αισιοδοξίας, μια δόση ηθικής ικανοποίησης που ο φίλος μου, μέσα στον πόνο του σκέφτεται και μιλά σαν νικητής. Που βλέπει τη ζωή με μια μεγάλη δόση χιούμορ….
Να είσαι φίλε μου εδώ πάντα, να βγάλεις το μάτι του χάρου, πάντα να είσαι εσύ ο μεγάλος νικητής…..
Συγνώμη φίλε που σου έκλεψα τα λόγια….
skouliki

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σε ευχαριστώ που ήρθες να με επισκεφτείς, Μιας και ήρθες κανε τον κόπο και γράψε εδώ το σχόλιο σου!