Αν σε μισήσουν: αγάπησέ τους, Αν σε πληγώσουν: λάτρεψέ τους, Αν σε πικράνουν: συγχώρεσέ τους... Μην ξεχνάς: ΕΙΝΑΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ!

Τρίτη 11 Ιουλίου 2017

Είσαι αλλουνού....



Όταν με πιάνει το σκοτάδι
έρχεσαι σαν όνειρο, σαν χάδι
να χαϊδέψεις την ψυχή μου
ξέρεις όμως δεν είσαι δική μου

κάθε βράδυ ένα σου χάδι
της καρδιάς σου παραγάδι
έρχεται και μ΄αγκιστρώνει
τίποτε από σένα δε με σώνει...

Είσαι ξέρω αλλουνού
και μου τρώει αυτό το νου
άσε με μόνο να σε έχω
στα όνειρα μου, το αντέχω

Κάθε βράδυ μοιρασμένη
στη καρδιά μου κρεμασμένη
μα και στο συζυγικό κρεβάτι
πως να βρω θεέ μου άκρη;

Κάθε βράδυ μου ΄ρχεσαι στο νου
ξέρω ανήκεις αλλουνού
μα η καρδιά μου το ποθεί
δίπλα σου για να βρεθεί...

Ξέρω είσαι αλλουνού
τι γυρεύεις  μες το νου;
άσε με στην μοναξιά μου
φύγε από τα όνειρα μου!
skouliki





2 σχόλια:

Σε ευχαριστώ που ήρθες να με επισκεφτείς, Μιας και ήρθες κανε τον κόπο και γράψε εδώ το σχόλιο σου!