Αν σε μισήσουν: αγάπησέ τους, Αν σε πληγώσουν: λάτρεψέ τους, Αν σε πικράνουν: συγχώρεσέ τους... Μην ξεχνάς: ΕΙΝΑΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ!

Τρίτη 18 Ιουλίου 2017

Αητός δεν είμαι: Στίχοι Πάνος Δασκαλάκης, Τραγουδά Μιχάλης Ταμπουκας



Ο ΜΙΧΑΛΗΣ ΤΑΜΠΟΥΚΑΣ
ΤΡΑΓΟΥΔΑ ΠΑΝΟ ΔΑΣΚΑΛΑΚΗ
CD ΑΓΑΠΗ ΑΘΕΡΑΠΕΥΤΗ


Αητός δεν είμαι

Φύλαξε τα κομμάτια μου να μην χαθεί ούτε ένα
αυτά έχω μόνο μάτια κι όλα αγαπούν εσένα
ότι η ζωή μου άφησε δικό σου είναι στο δίνω
είσαι η αγάπη που άργησε κι άλλος πως να γίνω

Αητος δεν είμαι φτερά για να σου δώσω
ουρανός μου γίνε αγγέλους να ανταμώσω
σαν άνθρωπος που είμαι μπορεί να σε πληγώσω
μα ότι έχω στην καρδιά στ αλήθεια θα στο δώσω
αγάπη μου που ήσουνα σε χρειαζόμουν τόσο

Με κυνηγά το παρελθόν το μέλλον με τρομάζει
μα οποίος πέρασε πολλά και να χαρεί διστάζει
πως θα θελα για χάρη σου πιο δυνατός να γίνω
να ΄φτανε η αγάπη σου αητός να ξαναγίνω

Αητός δεν είμαι φτερά για να σου δώσω
ουρανός μου γίνε αγγέλους να ανταμώσω
σαν άνθρωπος που είμαι μπορεί να σε πληγώσω
μα ότι έχω στην καρδιά στ αλήθεια θα στο δώσω
αγάπη μου που ήσουνα σε χρειαζόμουν τόσο

Πανος Δασκαλάκης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σε ευχαριστώ που ήρθες να με επισκεφτείς, Μιας και ήρθες κανε τον κόπο και γράψε εδώ το σχόλιο σου!