Αν σε μισήσουν: αγάπησέ τους, Αν σε πληγώσουν: λάτρεψέ τους, Αν σε πικράνουν: συγχώρεσέ τους... Μην ξεχνάς: ΕΙΝΑΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ!

Πέμπτη 20 Ιουλίου 2017

Η αυλαία σου πατέρα;


Η αυλαία σου πατέρα;

Αύριο κλείνει η αυλαία
η δίκη σου απο την γη πάτερα
και κάθε ίχνος της σαρκός
θα φύγει από εδώ δια παντός

Πατέρα μου στην εκταφή
θα στέκομαι δίπλα εκεί
ίσως λιγάκι σιωπηλή
αλλά το δάκρυ ξέρω θα μιλεί..

Αύριο πάτερα ποιος θέλει να δει
αυτή σου την φυγή από την γη,
έχω τη δύναμη να είμαι εκεί
και να σου στείλω το στερνό φιλί

Μα κι αν θα φύγει το σώμα και χαθεί
ξέρω η ψυχή σου πως θα ζει
γύρω μου θα είσαι συνεχώς
ο άγγελος που μου στέλνει ο θεός

Πατέρα μου αύριο θα είμαι εκεί
δεν πω στερνό αντίο στη ζωή
θα σπάσω τα δεσμά σου από την γη
που σε έδενε το άψυχο τούτο κορμί

Skouliki
Κακώς βάζω το Skouliki πως το έγραψε αυτό, εσυ το υπαγορευεις με τα δάκρυα σου φίλη μου Λίτσα.... 
Δικό σου με πολύ αγάπη!

4 σχόλια:

  1. τελειο το ποιημα σου η αυλαια μπορ
    ει να κλεινει αλλα για παντα μενει στην καρδια μας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ετσι ειναι φιλη μου, σε ευχαριστω για το περασμα σου απο εδω, καλημερα!

      Διαγραφή
  2. Απαντήσεις
    1. Λιτσα μου θυμαμαι οταν τα εγραψα τι μερα ηταν για εσενα...... να σαι καλα, να ζεις να τον θυμασαι, φιλια πολλα, κι εγω σε αγαπω φιλαρακι μου

      Διαγραφή

Σε ευχαριστώ που ήρθες να με επισκεφτείς, Μιας και ήρθες κανε τον κόπο και γράψε εδώ το σχόλιο σου!