Αν σε μισήσουν: αγάπησέ τους, Αν σε πληγώσουν: λάτρεψέ τους, Αν σε πικράνουν: συγχώρεσέ τους... Μην ξεχνάς: ΕΙΝΑΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ!

Πέμπτη 13 Ιουλίου 2017

Το ζαλισμενο μου μυαλο


Το θολωμένο μου μυαλό
όλο με φέρνει κάπου εδώ
σαν κάτι να θέλει να σου πει
αλλά τις λέξεις που να τις βρει;

Ανακατεύω τις λέξεις με πότο
βρε σαλεμένο μου μυαλό
και θες εγώ τώρα να πω
σωστά ένα κατεβατό

Το μεθυσμένο μου μυαλό
σαν να μιλά με τον θεό
χάνει συνέχεια τον ειρμό
ποτέ δεν ξέρει τι θα πω..

Και ανακατεύει πάλι λέξεις,
στο ποτό πως να αντέξεις,
κι όλο μεθυσμένος είσαι
την αλήθεια πάψε να αρνείσαι

Μες στην ζαλάδα του μυαλού
σαν να μιλώ κάπου αλλού
ενώ σου λέω σε αγαπώ
φαντάζομαι πως είπα σε μισώ!

Μπερδεμένα γύρω μου όλα είναι
κάτι μου λέει κοντά σου μείνε
μην κοιτάς ποτέ προς τα άστρα
τα μεγάλα λόγια τώρα άστα

βρε τιποτένιο μου μυαλό
που ζαλισμένο από καιρό
από του πόνου το ποτό
θες με συμπάθεια να σε δω;

Το σαλεμένο μου μυαλό
έμπλεξε πάλι στο πότο 
χωρίς πυξίδα ποιο γιαλό
τώρα μπορώ ποτέ  να βρω;

skouliki

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σε ευχαριστώ που ήρθες να με επισκεφτείς, Μιας και ήρθες κανε τον κόπο και γράψε εδώ το σχόλιο σου!