Αν σε μισήσουν: αγάπησέ τους, Αν σε πληγώσουν: λάτρεψέ τους, Αν σε πικράνουν: συγχώρεσέ τους... Μην ξεχνάς: ΕΙΝΑΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ!

Σάββατο 22 Ιουλίου 2017

Σε αγαπώ μα δεν σε αντέχω



Σε αγαπώ και να μην σε έχω
άλλο πλέον δεν αντέχω
πίσω σου σκιά να με έχεις
απορώ πως το αντέχεις

Σε αγαπώ σκιά σου είμαι
ερωτάς μου τώρα γίνε
απορώ που σε ποθώ
είναι τούτο λογικό;

Είναι η αγάπη μου μαχαίρι
που σου έβαλα στο χέρι
στην καρδιά μου να το χώσεις
μην τυχόν κι εσύ ματώσεις...

Σε αγαπώ δεν το αρνιέμαι
μόνος μου θα τυραννιέμαι
μακρυά σου θε να μένω
σαν να ζω για να πεθαίνω

Σε αγαπώ μα δεν σε αντέχω
πίσω σου όλο να τρέχω
κι εσύ να με απειλείς
πως αγάπη θες να βρεις.....

skouliki

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σε ευχαριστώ που ήρθες να με επισκεφτείς, Μιας και ήρθες κανε τον κόπο και γράψε εδώ το σχόλιο σου!