Αν σε μισήσουν: αγάπησέ τους, Αν σε πληγώσουν: λάτρεψέ τους, Αν σε πικράνουν: συγχώρεσέ τους... Μην ξεχνάς: ΕΙΝΑΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ!

Πέμπτη 27 Ιουλίου 2017

Αφήστε με να υπάρχω στην πατρίδα μου :ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΦΡΑΓΚΟΣ- ΓΙΩΤΑ ΞΕΝΟΥ



ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΦΡΑΓΚΟΣ ..
.ΣΤΙΧΟΙ-ΓΙΩΤΑ ΞΕΝΟΥ-
.ΜΟΥΣΙΚΗ-ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ

Αφήστεμε να υπαρχω στην πατρίδα μου

Μη μου σκοτώνετε τη γνώμη μου
Μη μου χτυπάτε τα ονειρα μου
Μη μου πληγωνετε τα θελω μου
Και τα ωραια ιδανικά μου

Αφήστεμε να ζησω στην πατρίδα μου
Αφήστεμε κοντα της να πλαγιάζω
Αφήστεμε κοντα της να ονειρεύομαι
Και τον ωραιο ουρανο της να κοιτάζω

Αφήστεμε να υπαρχω στην πατρίδα μου
Θελω να ζησω στην σκιά της
Αφήστεμε να ακουω τον αέρα της
Και να κοιμάμαι στη ζέστη την αγκαλιά της
Μη μου σκοτώνετε τα ονειρα
Αυτα που ονειρευτηκα να ζησω
Το σώμα αυτο που κουβαλώ
Θελω στο χώμα της πατρίδας μου να αφήσω

ΓΙΩΤΑ ΞΕΝΟΥ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σε ευχαριστώ που ήρθες να με επισκεφτείς, Μιας και ήρθες κανε τον κόπο και γράψε εδώ το σχόλιο σου!