Αν σε μισήσουν: αγάπησέ τους, Αν σε πληγώσουν: λάτρεψέ τους, Αν σε πικράνουν: συγχώρεσέ τους... Μην ξεχνάς: ΕΙΝΑΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ!

Σάββατο 1 Ιουλίου 2017

ΔΡΟΣΕΡΟΣ ΚΑΥΣΩΝΑΣ από την Ελένη Σεργίου.


ΔΡΟΣΕΡΟΣ ΚΑΥΣΩΝΑΣ

Η σκέψη μου πετάει σε σένα
διασχίζοντας χιλιόμετρα σιωπής...

Μέσα από τα σύννεφα της φαντασίας
λαμποκοπά ο ήλιος του δέρματός σου...

Η τρυφερότητα της αφής του
συντρίβει το φως...

Στα σκοτεινά σε ανασαίνω άπληστα
κορφολογώντας τον νου σου...

Άκρατη σιωπή επαναφέρει το φως απότομα
όταν το χέρι μου έχει εισχωρήσει βαθιά
και αναδεύει τις σκέψεις σου...

Τότε όλο το φως αντανακλάται στο βλέμμα
εκεί που κατοικεί η λαχτάρα μου να σε δω...

Λαμπαδιασμένος καύσωνας
που ανεξήγητα με δροσίζει!

Ελένη Σεργίου

Σημείωση από Skouliki:Ευχαριστώ την φίλη μου Ελένη για την άδεια που μου δίνει να δημοσιεύω μέρος από το έργο της .
Το ποίημα αυτό συμπεριλαμβάνεται στην δεύτερη ποιητική συλλογή της Ελένης Σεργίου με τίτλο "Μοιραία Συνάντηση (Παραμύθι σε 90 σκηνές)" Εκδόσεις Ελευθερουδάκης, 2017

2 σχόλια:

  1. Σ' ευχαριστώ πολύ Χρήστο για την προβολή της δουλειάς μου και χαίρομαι που σου αρέσει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελενη μου σε ευχαριστώ αφάνταστα για την τιμη που μου κάνεις να επιτρεπεις να δημοσιευω μερος της δουλειας σου

      Διαγραφή

Σε ευχαριστώ που ήρθες να με επισκεφτείς, Μιας και ήρθες κανε τον κόπο και γράψε εδώ το σχόλιο σου!