Αν σε μισήσουν: αγάπησέ τους, Αν σε πληγώσουν: λάτρεψέ τους, Αν σε πικράνουν: συγχώρεσέ τους... Μην ξεχνάς: ΕΙΝΑΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ!

Δευτέρα 10 Ιουλίου 2017

Ο ΔΙΚΟΣ ΜΟΥ Ο ΚΟΣΜΟΣ. : ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΦΡΑΓΚΟΣ





Ο ΔΙΚΟΣ ΜΟΥ Ο ΚΟΣΜΟΣ..
ΕΡΜΗΝΕΊΑ ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΦΡΑΓΚΟΣ
ΣΤΙΧΟΙ ΓΙΩΤΑ ΞΕΝΟΥ
ΜΟΥΣΙΚΗ ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ

Στο δικό μου το κόσμο
τον ωραίο μου κόσμο
σε ένα κόσμο δικό μου
θέλω μόνος να ζω

θέλω μόνος να είμαι
στα δικά μου σκοτάδια
στις δικές μου τις μέρες
στα δικά μου τα βράδια(δις)

Και αν τα φώτα θα σβήσουν
και ο ήλιος χαθεί
στο δικό μου το κόσμο
άλλος ήλιος θα βγει

Κι αν τα αστέρια σκορπίσουν
και χαθούν στα σκοτάδια
ο δικός μου ο κόσμος
θα χει χίλια φεγγάρια(δις)

δεν χρειάζεται να χω
δυο μάτια να βλέπω
κι αν το φως μου θα χάσω
τα όνειρα μου θα έχω

Ο δικός ο κόσμος
δεν φωνάζει δεν κλαίει
ένας κόσμος ωραίος
προσευχής πάντα λέει

Και αν τα φώτα θα σβήσουν
και ο ήλιος χαθεί
στο δικό μου το κόσμο
άλλος ήλιος θα βγει

Κι αν τα αστέρια σκορπίσουν
και χαθούν στα σκοτάδια
ο δικός μου ο κόσμος
θα χει χίλια φεγγάρια(δις)
ΓΙΩΤΑ ΞΕΝΟΥ

2 σχόλια:

Σε ευχαριστώ που ήρθες να με επισκεφτείς, Μιας και ήρθες κανε τον κόπο και γράψε εδώ το σχόλιο σου!