Αν σε μισήσουν: αγάπησέ τους, Αν σε πληγώσουν: λάτρεψέ τους, Αν σε πικράνουν: συγχώρεσέ τους... Μην ξεχνάς: ΕΙΝΑΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ!

Τετάρτη 12 Ιουλίου 2017

Μια ξεπέτα η ζωή μου

 
Μια ξεπέτα η αγκαλιά σου
τα προσποιητά φιλιά σου
για μια νύχτα στο κορμί σου
ξενύχτησαμε, θυμήσου...

Μην μιλάς ξανακοιμίσου
πέρασα όμορφα μαζί σου
ήταν για να φύγει η κάψα
του κορμιού η τόση λάβρα
κι έπεσα στην αγκαλιά σου
στα γλυκόπικρα φιλιά σου.

Κι αν η κάψα μου η τόση
στο κορμί σου έχει δώσει
άλλη αίσθηση για μας
πίστεψε δεν μ΄αγαπάς

Στα αγοραστά τα βράδια
ψεύτικα κάνω σημάδια
στο κορμί σου δεν εναποθέτω
την καρδιά μου, πίστεψέ το

Να σε θέλω δεν μπορώ
άλλην έχω από καιρό
στην καρδιά που λαχταρώ
χωρίς ανταπόκριση να βρω

Μια ξεπέτα η ζωή μου όλη
πως αλλάζουνε οι ρόλοι
στα αγοραστά ξενύχτια
κάρφωνα βαθιά τα νύχια
στα σεντόνια και στο δέρμα
για να τρέξει λίγο αίμα
στης καρδιάς την αμυχή
που δεν έκανες εσύ.

Μια ξεπέτα σου ένα χάδι
στου ματιού σου το απλάδι
ένιωσα να τρέχει δάκρυ
για μια πλανεμένη αγάπη...
skouliki

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σε ευχαριστώ που ήρθες να με επισκεφτείς, Μιας και ήρθες κανε τον κόπο και γράψε εδώ το σχόλιο σου!