Αν σε μισήσουν: αγάπησέ τους, Αν σε πληγώσουν: λάτρεψέ τους, Αν σε πικράνουν: συγχώρεσέ τους... Μην ξεχνάς: ΕΙΝΑΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ!

Δευτέρα 17 Ιουλίου 2017

ΤΙ ΤΟ ΗΘΕΛΑ Ο ΑΜΟΙΡΟΣ: Στίχοι Γιωτα Ξενου


ΤΙ ΤΟ ΗΘΕΛΑ Ο ΑΜΟΙΡΟΣ- 
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΦΡΑΓΚΟΣ
ΣΤΙΧΟΙ-ΓΙΩΤΑ ΞΕΝΟΥ-GIOTA XENOU
ΜΟΥΣΙΚΗ-ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ GIANNIS BENIZELOS

Τι το ήθελα ο άμοιρος

Νόμιζα η πολιτική
πως ειναι Κομπολόι
Πως ειναι ενα όργανο
που Παίζει Μοιρολόι


Και αντί να γίνω Μπουζουξής
Ελεύθερος Πολίτης
Ο βλάκας πήγα και Έγινα
Ελλάδας κυβερνήτης

Τι το ήθελα ο άμοιρος
Να μπλέξω στη ζωή μου
Άλλα εγώ ονειρεύτηκα
αλλα είχα στην ψυχή μου

Μα η κυρά μου έλεγε
Πολιτικός σου πάει
Εισαι ευφυία ποιος μπορεί
Να μη το εκτιμάει

Εσυ εχεις το τροπο σου
Τον κόσμο να τουμπάρεις
Και σου το λεω υπεύθυνα
Τους ψήφους θα τους πάρεις

Μεγάλη η εξυπνάδα σου
Και πρέπει να την δείξεις
Και στην Ευρώπη που υστερεί
Πρέπει να το αποδείξεις

Θα σε δόξασουν οι Λαοί
Για σένα θα μιλάνε
Και μετά δεκα δάκτυλα
Θα σε χειροκροτάνε

Και ακούγοντας όλα αυτά
Που μου είπε η δικιά μου
Αέρα πήρα δυστυχώς
Εγω και τα μιαλα μου

Και σκέφτηκα πως έπρεπε
Καλά να μελετήσω
Για να μπορέσω κάλλιστα
Εγώ να κυβερνήσω

Και άρχισα τα ψέματα
Να λέω με καμάρι
Μα δεν περίμενα ποτε
Πως θα με πουν τομάρι

Και τώρα που κατάλαβα
Τι εχω να τραβήξω
Το άλλο το ταλέντο μου
Με αγάπη θα σας δείξω

Με το μπουζούκι μου θα πω
Τραγούδια πονεμένα
Κακώς βρε που πιστέψατε,
Άνθρωπο σαν εμένα

 Στίχοι Γιωτα Ξενου
 

2 σχόλια:

  1. Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολυ Μαρία Ελενα, η φιλη μου η Γιώτα είναι πολυ αξιόλογος στιχουργός που ακόμα δεν εχει αναγνωριστεί..... βλέπεις το σύστημα....

      Διαγραφή

Σε ευχαριστώ που ήρθες να με επισκεφτείς, Μιας και ήρθες κανε τον κόπο και γράψε εδώ το σχόλιο σου!