Αν σε μισήσουν: αγάπησέ τους, Αν σε πληγώσουν: λάτρεψέ τους, Αν σε πικράνουν: συγχώρεσέ τους... Μην ξεχνάς: ΕΙΝΑΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ!

Κυριακή 9 Ιουλίου 2017

ΣΑΝ ΕΛΑΦΙΝΑ ΤΡΙΓΥΡΝΑΣ απο τον Αλέξανδρο Χατζή



ΜΟΥΣΙΚΗ Χρήστου Γιαννόπουλου
ΣΤΙΧΟΥΣ Νίκου Ορφανίδη
ΕΡΜΗΝΕΙΑ Αλέξανδρος Χατζής

Πάλι μόνος μες στην νύχτα,
σ' ένα όνειρο ματώνω,
τα φιλιά σου στο γινάτι,
η ζωή μου σ' ένα δάκρυ,
Πάλι μόνος μες στην νύχτα,
σ' ένα όνειρο ματώνω,
την ζωή να ξεπληρώνω,
πάλι μόνος να δηλώνω.

Σαν ελαφίνα τριγυρνάς,
στους δρόμους των ονείρων,
κι εγώ στην κάθε μου νυχτιά,
χάρτες να ξετυλίγω.(δις)

Ψάχνω χρόνια μες στην λίστα,
και στ' απρόσμενα τα χάνω,
τα καρφιά μου σε μια άκρη,
το φιλί μου μες στην στάχτη,
ψάχνω χρόνια μες στην λίστα,
και στ' απρόσμενα τα χάνω,
το παιχνίδι σου δεν φτάνω,
μες στο χάος να σε ψάχνω !!

Σαν ελαφίνα τριγυρνάς,
στους δρόμους των ονείρων,
κι εγώ στην κάθε μου νυχτιά,
χάρτες να ξετυλίγω.(δις)

2 σχόλια:

  1. Καλησπέρα φίλε Χρήστο σε ευχαριστώ που μου έκαμες την τιμή να είμαι εδώ !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φίλε μου με τιμα πολύ η ανοχη σου να επιτρέπεις έργα σου να φιλοξενουνται στο ταπεινό μου χώρο, σε ευχαριστώ πολυ!

      Διαγραφή

Σε ευχαριστώ που ήρθες να με επισκεφτείς, Μιας και ήρθες κανε τον κόπο και γράψε εδώ το σχόλιο σου!