Αν σε μισήσουν: αγάπησέ τους, Αν σε πληγώσουν: λάτρεψέ τους, Αν σε πικράνουν: συγχώρεσέ τους... Μην ξεχνάς: ΕΙΝΑΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ!

Τετάρτη 19 Ιουλίου 2017

Άλλα μου λένε οι ματιές...


Άλλα μου λένε οι ματιές
που είναι τόσο φλογερές
κι άλλα τα χείλη σου τα δυο
κρίμα εγώ δεν τα φιλώ

Είσαι με εκείνον αγκαλιά
μα στη δική μου την ματιά
τρέμει η καρδιά και σπαρταρά
την ακούω πως χτυπά δυνατά

Είσαι αλλού έτσι μας λες
από μένα τότε τι θες;
οι μπερδεμένες σου ματιές
που μου καρφώνεις οι κρυφές..

Άλλα μου λένε τα μάτια
τα πλανεμένα σου τα μάτια
που με θλίψη γεμάτα
με ατενίζουν παναθεμάτα
υπόσχεση αγάπης μου γεννούν
ξέρεις πόσο τώρα με πονούν;

Έτσι με ρίχνουν χαμηλά
και με τσιγάρα και ποτά
ψάχνω απάντηση να βρω
ακόμα γιατί να σε αγαπώ!

Γεμάτα υπόσχεση ματιές
ήταν που μου ριξες κι εχθές
και σήμερα μ΄άλλον αγκαλιά
σε είδα και μου ράγισε η καρδιά

Πως να ξεφύγω τώρα εγώ
από το όνειρό μου αυτό
που με οδηγεί μελαγχολικό
εκείνη που μου έριξες ματιά

Πως να ξεχάσω τώρα πως;
που είδα σε σένανε το φως
μες την δική μου σκοτεινιά
απ΄την φλογερή σου την μάτια

Σου είναι δύσκολο να πεις
ότι ακόμα με ποθείς
μου είναι εγωιστικό
να πω το ακόμα σε αγαπώ!
Skouliki

2 σχόλια:

Σε ευχαριστώ που ήρθες να με επισκεφτείς, Μιας και ήρθες κανε τον κόπο και γράψε εδώ το σχόλιο σου!