Αν σε μισήσουν: αγάπησέ τους, Αν σε πληγώσουν: λάτρεψέ τους, Αν σε πικράνουν: συγχώρεσέ τους... Μην ξεχνάς: ΕΙΝΑΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ!

Τετάρτη 19 Ιουλίου 2017

Το φάντασμα μου


Τα βράδια ξυπνάν φαντάσματα
για να εκπληρώσουν τάματα
υποσχέσεις που δεν ολοκληρώσαμε
με φόβους να πληρώσουμε
όσα φαντάσματα ξυπνούν τα βράδια
στα κάτω από το σεντόνι μου σημάδια
ζητούν εκδίκηση για αγάπες
που αποδείχτηκαν στο τέλος σκάρτες...

Κάθε βράδυ σαν γύρει ο ήλιος
με αγκαλιάζει σαν φίλος
ένα φάντασμα από τα παλιά
και μένουμε έτσι όλη τη νυχτιά.
όχι δεν σκιάζομαι ποτέ
το φάντασμα μου είναι!!

Κάθε βράδυ το φάντασμα μου
έχει γίνει η συντρόφια μου
και δεν φοβάμαι πια τα βράδια
μόνος μου μες τα σκοτάδια
Μαζί του τάχα κουβεντιάζω
τις σκέψεις μου του αραδιάζω
μα εκείνο στέκει σιωπηλό
και το μόνο που ζητά
είναι να μην τ΄ αφήσω  μοναχό
μες τα    σκοτάδια αυτά...

skouliki

4 σχόλια:

Σε ευχαριστώ που ήρθες να με επισκεφτείς, Μιας και ήρθες κανε τον κόπο και γράψε εδώ το σχόλιο σου!