Αν σε μισήσουν: αγάπησέ τους, Αν σε πληγώσουν: λάτρεψέ τους, Αν σε πικράνουν: συγχώρεσέ τους... Μην ξεχνάς: ΕΙΝΑΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ!

Δευτέρα 10 Ιουλίου 2017

Καραβι το ονειρο!!: Λευκιος Δημοσθενους


Στιχοι: Nikos Orfanidis
Μουσικη: Lucio Savva
Ερμηνεια: Λευκιος Δημοσθενους

Στήσανε πάγκο οι μνηστήρες της βουλής
και την πραμάτεια της πατρίδας ξεπουλάνε
τον Παρθενώνα προσφορά μισοτιμής
και δώρο δυο νησιά να κολυμπάνε
αγύρτες και μεσάζοντες πάλι τα 'κονομάνε

Καράβι ήταν το όνειρο και άλλαξε σημαία
την Χίο κλαίει ο Όμηρος την Ιθάκη ο Οδυσσέας
κι εγώ πάλι ο ένοχος που ψήφισα τυχαία

Κάποτε μου λεγαν πως έχω ουρανό
κι εγώ τον έβλεπα κρυφά απ' την χαραμάδα
μέσα στο άπειρο να ψάχνω τον θεό
ότι θα ρθει να σώσει την Ελλάδα
μ' αγύρτες μου την κλείσανε κι' έπεσα στον Καιάδα

Νίκος ορφανίδης Καράβι το όνειρο

2 σχόλια:

  1. Σε ευχαριστώ φίλε μου να είσαι καλά Αχ αυτοί οι μνηστήρες δεν υπάρχει και ο Οδυσσέας !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. καλησπέρα καλέ μου φιλε Νικο, σε ευχαριστώ για το πέρασμα σου απο εδώ, να είσαι καλά......

      Διαγραφή

Σε ευχαριστώ που ήρθες να με επισκεφτείς, Μιας και ήρθες κανε τον κόπο και γράψε εδώ το σχόλιο σου!