Αν σε μισήσουν: αγάπησέ τους, Αν σε πληγώσουν: λάτρεψέ τους, Αν σε πικράνουν: συγχώρεσέ τους... Μην ξεχνάς: ΕΙΝΑΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ!

Κυριακή 30 Ιουλίου 2017

ΔΙΕΘΝΗΣ ΗΜΕΡΑ ΤΗΣ ΦΙΛΙΑΣ ΣΗΜΕΡΑ....!!!



Η αγάπη είναι πλούτος μοναδικός...δεν μπορεί να αντικατασταθεί με τίποτε άλλο...ερωτική, φιλική , συγγενική, αγάπη για πράγματα, για καταστάσεις... Η πραγματική αγάπη δεν περιέχει ίχνος εγωισμού...δεν είναι συναλλαγή, δεν επιβάλλεται...απλά σε πλημμυρίζει και σε κάνει πούπουλο που πετά στον αέρα... ταξιδεύεις και φτάνεις παντού. Για μερικές ''αγάπες'' χρειάζεται τύχη...παίζει ρόλο που γεννήθηκες, από ποιους, ποιοι βρέθηκαν στον δρόμο σου...για τις άλλες όμως χρειάζεται μόνο ν'ανοίξεις την καρδιά σου. Να διώξεις το ''εγώ'' και την καχυποψία και να απλώσεις το χέρι σου προσφέροντάς την...""
Μαρία Βιλλιώτη

6 σχόλια:

  1. Απαντήσεις
    1. καλημερα, δικη μου τιμη καλη μου φιλη, ο θεος να σε εχει παντα καλα!

      Διαγραφή
  2. Καλημέρα χρηστο ,Περαστικη είμαι και εγώ ,,στο δικό σου βασίλειο ,,,Είναι πολύ όμορφο βρίσκεις ωραία πράγματα πάντα να γράφεις, κομματικό

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. καλημερα καλη μου αξιολογη φιλη Γιωτα, τιμη μου που σου αρεσει το ......ημερολογιο μου, να σαι καλα!

      Διαγραφή
  3. Ο φίλος!!! Καλύτερος από συγγενή!!! Γι'αυτό και πες μου τον φίλος σου,να σου πω ποιος είσαι!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σε ευχαριστώ που ήρθες να με επισκεφτείς, Μιας και ήρθες κανε τον κόπο και γράψε εδώ το σχόλιο σου!