Αν σε μισήσουν: αγάπησέ τους, Αν σε πληγώσουν: λάτρεψέ τους, Αν σε πικράνουν: συγχώρεσέ τους... Μην ξεχνάς: ΕΙΝΑΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ!

Τετάρτη 26 Ιουλίου 2017

Αργεί να ξημερώσει....


Αύριο θα είναι μια άλλη μέρα
μια υπόσχεση πλάνα στον αέρα
γιατί αργείς να ξημερώσεις;
τι έχεις αύριο να μου δώσεις;

Όλη την νύχτα σε αναμονη
για να ρθει πάλι η αυγή
μαζί της να έρθεις κι εσύ
να μου γεμίσεις   την ζωη

Υποσχέσεις της νύχτας για αύριο
του ήλιου το φως τι μακάριο
σκορπά μαζί με τα σκοτάδια
και μένει πάλι η ψυχή σου άδεια

Αύριο καλύτερη μέρα ξημερώνει
υπόσχεση τη νύχτα  μερώνει
γιατί θεέ μου η νύχτα δεν περνά
με όνειρα που είναι απατηλά ...
skouliki


2 σχόλια:

  1. Κ Α Τ Π Λ Ι Κ Ο!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ΚΑΛΗΜΕΡΑΑΑΑΑΑ
    Τα συγχαρητηρια μου μεγαλε μας ποιητη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λετα μου κλημερα, σε ευχαριστω, τωρα για ποιητης ομως δεν θα το ελεγα.....

      Διαγραφή

Σε ευχαριστώ που ήρθες να με επισκεφτείς, Μιας και ήρθες κανε τον κόπο και γράψε εδώ το σχόλιο σου!