Αν σε μισήσουν: αγάπησέ τους, Αν σε πληγώσουν: λάτρεψέ τους, Αν σε πικράνουν: συγχώρεσέ τους... Μην ξεχνάς: ΕΙΝΑΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ!

Σάββατο 6 Νοεμβρίου 2010

Η δούλα: ζακυνθινή καντάδα


τζουμντριαμ τζουμντριαμ τζουμντριαμ λαριλαρο
τζουμντριαμ τζουμντριαμ τζουμντριαμ λαρο

ακούσατε τι έπαθα στο τζαντε με μια δούλα
που να την μπλέξω σ΄έρωτα μου 'καψε την καρδούλα

τζουμντριαμ ….
την έβλεπα με ηγλεπε την θωριά με θεωρούσε
αλλά αυτή δεν μ' ήθελε και με περιφρονούσε

τζουμντριαμ ….

μια μέρα την συνάντησα και τση 'κλεισα το μάτι
και αυτή μου αποκρίθηκε στο διάολο χωριάτη

τζουμντριαμ ……….
ώσπου την εκατάφερα με την κατρεγαρία
εκείνη εψόφαε για με, μα εγώ αδιαφορία

τζουμντριαμ ,,……..
καρναβαλάκι ήτανε και πιές τα μια βραδία
και λείπανε τα αφεντικά κι ήτανε μοναξία

τζουμντριαμ ………..
και λείπανε τα αφεντικά κι ήτανε μοναχούλα
τότε κι εγώ αποφάσισα να εκδικηθώ τη δούλα

τζουμντριαμ ……
πηγαίνω εις το αρχοντικό τση κουρταλώ προβαίνει
τση λέω κατέβα άνοιξε μα ήτανε αμπαρωμένη

τζουμντριαμ ………..
κατραβαλώνω ένα σχοινί στα αρχοντικά μουτσάρω
και τση το δίνω το φιλί και τηνε ημπρατσάρω

τζουμντριαμ …………..
και πήγαμε και κάτσαμε σε καναπέ με σούστα
και οληνυχτής εκάναμε του έρωτα τα γούστα

τζουμντριαμ …………….
βραδιάσματα χαράματα προβαίνουν οι αφεντάδες
και μένανε με πιάσανε οι πρώτες οι κρυάδες

τζουμντριαμ ……………
και πριν να βάλω το δεξί στο πρώτο μου μπουζάνι
φωνάζουν το περίπολο, έρχεται και μας πιάνει

τζουμντριαμ …………….

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σε ευχαριστώ που ήρθες να με επισκεφτείς, Μιας και ήρθες κανε τον κόπο και γράψε εδώ το σχόλιο σου!