Αν σε μισήσουν: αγάπησέ τους, Αν σε πληγώσουν: λάτρεψέ τους, Αν σε πικράνουν: συγχώρεσέ τους... Μην ξεχνάς: ΕΙΝΑΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ!

Τρίτη 16 Νοεμβρίου 2010

Η ΥΠΕΡΤΑΤΗ ΗΔΟΝΗ απο τον Μάριο Ζαμπίκο (Μαράκος)


Την ένοιωσα κάποιο χειμωνιάτικο απόγευμα πριν τρία  χρόνια,μ αυτό που επακολούθησε στο πολιτιστικό κέντρο όπου δίδασκα δωρεάν Σκιτσογραφία (στη μνήμη της πρώτης μου γυναίκας), όταν είδα στην διπλανή αίθουσα να φέρνουνε παιδάκια στα αναπηρικά καροτσάκια τους από το ΠΙΚΠΑ για μια χριστουγεννιάτικη εκδήλωση. 
Μπήκα λοιπόν ακάλεστος και ρώτησα τα παιδιά ,αν θα ήθελε κάποιο από αυτά να παρακολουθήσει μαζί με τους μικρούς μαθητές μου,ένα μάθημα Σκιτσογραφίας . Κάποιο παιδάκι  σήκωσε το χεράκι του απαντώντας θετικά. Άλλο που δεν ήθελε ο χοντρός!
Το οδήγησα στα σβέλτα σπρώχνοντας το καροτσάκι του στο χώρο των μαθητών μου και του έδωσα μπλόκ ζωγραφικής και μολύβι.


 Σε λίγα λεπτά το προσωπάκι του μικρού αγγέλου έλαμψε χαρούμενα,καθώς αργόσερνε τις γραμμές πάνω στο χαρτί.
Φαινότανε ευτυχισμένο και απορροφημένο σ αυτό που δημιουργούσε παρέα με τους μαθητές μου,που κάποια στιγμή σηκωσε το κεφαλάκι του και με κοίταξε χαμογελαστά στα μάτια ρωτώντας με: "πώς σε λένε δάσκαλε?¨"
 Με αιφνιδίασε στ αλήθεια αυτή η ερώτηση απο τα χείλη ενός μικρού παιδιού. "Με λένε Μάριο μικρέ μου φίλε"¨του απάντησα. Και τότε άκουσα ότι πιο γλυκόηχο είχα ακούσει στην εξηνταχρονη τότε ζωή μου: “δάσκαλε,έχεις ωραίο όνομα ,το ξέρεις?” ¨Ένοιωσα τότε μεσα στην ψυχή μου ,αυτή την μοναδική κατάσταση που μπορείς να ζήσει κανείς λίγες φορές στη ζωή του,αλλά ίσως και να μην έχει την ευκαιρία ποτέ του να την γευθεί: την υπέρτατη ηδονή. 
Ας προσφέρουμε λοιπόν απλόχερα την αγάπη μας σ αυτά τα παιδιά, για να δούμε τα ματάκια τους να λάμπουν και να γευτούμε μέσα απ το πιο γλυκό χαμόγελο του κόσμου....την υπέρτατη ηδονή

Μαράκος
Μάριος Ζαμπίκος
(Μαράκος)

Ευχαριστώ τον Δάσκαλο και φίλο Μάριο
 Ζαμπίκο (Μαράκος) για την άδεια που μου έδωσε να αναδημοσιεύσω μερικά έργα του....

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σε ευχαριστώ που ήρθες να με επισκεφτείς, Μιας και ήρθες κανε τον κόπο και γράψε εδώ το σχόλιο σου!