Αν σε μισήσουν: αγάπησέ τους, Αν σε πληγώσουν: λάτρεψέ τους, Αν σε πικράνουν: συγχώρεσέ τους... Μην ξεχνάς: ΕΙΝΑΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ!

Σάββατο 6 Νοεμβρίου 2010

Το Αλφαβητάρι τση Αγάπης - Ζακυνθινές Καντάδες


Ά μωρέ από τ’ άλφα θε ν’ αρχίσω.
Από τ’ άλφα θε ν’ αρχίσω, κόρη μου να σ’ αγαπήσω.

Βή μωρέ βήτα βέβαια σου λέω.
Βήτα βέβαια σου λέω, πώς για σε πονώ και κλαίω!

Γά μωρέ γάμα στείλε μου ένα γράμμα.
Γάμα στείλε μου ένα γράμμα, για να κοιμηθούμε αντάμα.

Δέ μωρέ δέλτα δε σου φανερώνω,
Δέλτα δε σου φανερώνω, της καρδούλας μου τον πόνο!

Έ μωρέ έψηλό μου κυπαρίσσι.
Έψηλό μου κυπαρίσσι, ποιος θα σε κορφολογήσει.

Ζή μωρέ ζήτα ζώνουμε στα φίδια,
Ζήτα ζώνουμε στα φίδια, για τα δυο σου μαύρα φρύδια.

Ή μωρέ ήτα ή εσένα θελω,
Ή εσένα παίρνω, ή καλόγερος θα γένω.


Θ μωρέ θήτα μωρέ ανθείς και λουλουδίζεις
Θ ανθείς και λουλουδίζεις και τον κόσμονε γουρλίζεις

Ι μωρέ γιώτα, γίνουμαι γιοφύρι
Ι γινουμαι γιοφύρι να περνάει το τσουλβαϊρι

4 σχόλια:

Σε ευχαριστώ που ήρθες να με επισκεφτείς, Μιας και ήρθες κανε τον κόπο και γράψε εδώ το σχόλιο σου!