Αν σε μισήσουν: αγάπησέ τους, Αν σε πληγώσουν: λάτρεψέ τους, Αν σε πικράνουν: συγχώρεσέ τους... Μην ξεχνάς: ΕΙΝΑΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ!

Σάββατο 27 Νοεμβρίου 2010

Για πάντα φίλοι: από την Κατερίνα μου


Για πάντα  φίλοι

Εγώ εδώ και εσύ εκεί
άραγε πότε θα  ΄ρθει   η στιγμή
να ζήσουμε μαζί
για πάντα στη ζωή….
Ακόμα και αν  είσαι μακριά μου
θα είσαι για  πάντα στην καρδιά μου
για δυο φίλες σαν εμάς
ο θησαυρός ειν΄ η φιλία μας


Στα όνειρα μου θα   ΄σαι   εκεί
σε κάθε βήμα θα ΄μαστε μαζί
και όταν είμαι μόνη, δεν θα   ΄μαι πια
γιατί εσύ θα είσαι δίπλα μου ξανά!!!!!

Από την Κατερινα μου για την φίλη της Βικη Σ. που έγιναν αχώριστες φιλες από τα πρώτα τους βήματα στο σχολείο.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σε ευχαριστώ που ήρθες να με επισκεφτείς, Μιας και ήρθες κανε τον κόπο και γράψε εδώ το σχόλιο σου!