Αν σε μισήσουν: αγάπησέ τους, Αν σε πληγώσουν: λάτρεψέ τους, Αν σε πικράνουν: συγχώρεσέ τους... Μην ξεχνάς: ΕΙΝΑΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ!

Τρίτη 23 Νοεμβρίου 2010

Κλειώ Δανάη Οθωναίου - ας ερχόσουν για λίγο


Μουσική:Σουγιούλ Μιχάλης 
Στίχοι:Τραϊφόρος Μίμης
πρώτη εκτέλεση:Σ. Βέμπο


Πού νάσαι αλήθεια το βράδυ αυτό,
που είμαι μόνος, μα τόσο μόνος
και που μαζύ μου παίζουν κρυφτό
πότε η πλήξις και πότε ο πόνος
Πού νάσαι αλήθεια το βράδυ αυτό
που γίναν φύλλα ξερά οι ελπίδες
νάρθης κοντά μου να φυλαχτώ
από του πόνου τις καταιγίδες
Ας ερχόσουν γιά λίγο
μοναχά γιά ένα βράδυ
να γεμίσης με φως
το φρικτό μου σκοτάδι
Και στα δυά σου τα χέρια
να με σφίξης ζεστά
ας ερχόσουν γιά λίγο
κι ας χανόσουν μετά
Που νάσαι νάρθης το βράδι αυτό
σ' αυτούς τους δρόμους που σ' αγαπούνε
το ντουετάκι μας το γνωστό
τα βηματά μας να ξαναπούμε
Που νάσαι να 'ρθης το βράδι αυτό
που 'γινε φύλλο ξερό η ελπίδα
Να ρθης κοντά μου να φυλαχτώ
από του πόνου την καταιγίδα

1 σχόλιο:

  1. χαρισμένο στις κόρες μου που το ζήτησαν να μπει εδώ!!!!!!!
    χαλάω χατήρι στα κορίτσια μου;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σε ευχαριστώ που ήρθες να με επισκεφτείς, Μιας και ήρθες κανε τον κόπο και γράψε εδώ το σχόλιο σου!