Αν σε μισήσουν: αγάπησέ τους, Αν σε πληγώσουν: λάτρεψέ τους, Αν σε πικράνουν: συγχώρεσέ τους... Μην ξεχνάς: ΕΙΝΑΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ!

Παρασκευή 26 Νοεμβρίου 2010

Αγγελόψυχη κυρα μου: από τον φιλο Μαράκο (Μάριος Ζαμπίκος)


Αγγελόψυχη κυρά μου

Τώρα που διαβαίνεις το μονοπάτι των Αγγέλων
στα αστροστόλιστα λιβάδια τ' ουρανού
ανασήκωνε κάπου ,κάπου
το χαλί που είναι υφασμένα τ' αστέρια
κι άφηνε καλή μου κάποια αχτίδα
από το φωτεινό χαμόγελό σου
να λειάνει την πέτρα του πόνου
που σφράγισε σαν πόρτα την καρδιά μου.

Όταν έλθει η ώρα που για στερνή φορά θα ανταμώσουμε,
ξέρω πως θα με περιμένεις στη Σύμη μας.
Θ' ανέβουμε τότε μαζί
πιασμένοι χέρι-χέρι τα σκαλιά του Πανορμίτη,
για να μας ενώσει για πάντα με το φως

Μάριος

26/11/99

(Μαράκος) Μάριος Ζαμπίκος

Ευχαριστώ τον Δάσκαλο και φίλο Μάριο
 Ζαμπίκο (Μαράκος)για την άδεια που μου έδωσε να αναδημοσιεύσω μερικά έργα του....

1 σχόλιο:

  1. Ενα μονο μπορω να πω:
    ο πονος σου φιλε ειναι μετερίζι της αγάπης... Σε θαυμάζω!!!!!!!!!!
    Σε ευχαριστώ!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σε ευχαριστώ που ήρθες να με επισκεφτείς, Μιας και ήρθες κανε τον κόπο και γράψε εδώ το σχόλιο σου!