Αν σε μισήσουν: αγάπησέ τους, Αν σε πληγώσουν: λάτρεψέ τους, Αν σε πικράνουν: συγχώρεσέ τους... Μην ξεχνάς: ΕΙΝΑΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ!

Κυριακή 17 Ιουνίου 2018

Άνθρωπος με αξία !!! απο την ΦΠ



Άνθρωπος με αξία !!!

Σε γνώρισα στις δύσκολες στιγμές μου
και κάθε μέρα ευχαριστώ που βρέθηκες κοντά μου
τα δύσκολα εύκολα τα ΄κανες με τα δικά σου λόγια
όταν άκουσες για εμε τα τόσα μοιρολόγια

Μ ΄ αγκάλιασες με φίλησες και μου πες δεν πειράζει
άστα πίσω τώρα αυτά άλλη μέρα πια χαράζει
μες τη ζωή μου γνώρισα ανθρώπους με κακία
ήρθες εσυ απρόσμενα άνθρωπος με αξία !!!!!!!

τώρα σ' έχω φυλαχτό μες την καρδια κρυμμένο
εσένα πάντα καρτερω εσένα περιμένω
εσύ που μου έδωσες χαρά αγάπη και συμπόνοια
μου τα έδωσες απλόχερα θα σ αγαπώ αιώνια !!!!!!

Φ.Π.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σε ευχαριστώ που ήρθες να με επισκεφτείς, Μιας και ήρθες κανε τον κόπο και γράψε εδώ το σχόλιο σου!