Αν σε μισήσουν: αγάπησέ τους, Αν σε πληγώσουν: λάτρεψέ τους, Αν σε πικράνουν: συγχώρεσέ τους... Μην ξεχνάς: ΕΙΝΑΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ!

Παρασκευή 15 Ιουνίου 2018

Το κύμα σαν μιλά



Το κύμα σαν μιλά


Το κύμα σκάει στο γιαλό
και σβήνει αφήνοντας αφρό
μα οι σκέψεις μου όμως εκεί
μες στο μυαλό κάνουν γιορτή

το βλέμμα πλανιέται στο νερό
της θάλασσας που στήνει χορό
κοιτώ το κάθε κύμα που κυλά
που στο θάνατο του πάει γοργά

Την οργή το κύμα σβήνει στο γιαλό
την πνίγει μέσα στον ίδιο του τον αφρό
να ταν και οι σκέψεις οι πικρές
κύμα και να σβήνανε έτσι κι αυτές

Ακίνητος στέκω εκεί και θλιβερός
αχ πως μου φεύγει ο καιρός
το κάθε κύμα που εμπρός μου περνά
μου λέει η ζωή φεύγει και δεν γυρνά

και σαν θα ρθει γαλήνη στα νερά
όταν το κύμα θα πάψει να κυλά
οι σκέψεις μου όλες οι τρελές
θα ναι εκεί όσο κι αν δεν το θες
Skouliki

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σε ευχαριστώ που ήρθες να με επισκεφτείς, Μιας και ήρθες κανε τον κόπο και γράψε εδώ το σχόλιο σου!