Αν σε μισήσουν: αγάπησέ τους, Αν σε πληγώσουν: λάτρεψέ τους, Αν σε πικράνουν: συγχώρεσέ τους... Μην ξεχνάς: ΕΙΝΑΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ!

Τρίτη 12 Ιουνίου 2018

Που ειναι η δική μου υπομονή;

   


Που ειναι η δική μου υπομονή;

Θέλω κι εγώ να εξεταστώ
όχι σε οποιοδήποτε γιατρό
ούτε σε μάθημα να δω
αν το μυαλό μου το έχω εδώ

 ακόμα μια εξέταση   ζωή
να δω πόση μου μένει υπομονή
ή με παράτησε κι αυτή
όπου  μαζί μου έχει κουραστεί

Κοίτα μυαλό μου να χαρείς
πρέπει εσύ να αντισταθείς
μην μου στερήσουν την χαρά
να αντιστέκεσαι γερά

Μια εξέταση δίνω ξανά
με φόβο μέσα μου βαθιά
η υπομονή μου να μην είναι εδώ
Να την έχω χάσει από καιρό

Δως μου θεέ υπομονή
άλλο κακό να μην με βρει
δεν έχω τη δύναμη εγώ
το τέλος μου να είναι εδώ,....

Skouliki

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σε ευχαριστώ που ήρθες να με επισκεφτείς, Μιας και ήρθες κανε τον κόπο και γράψε εδώ το σχόλιο σου!