Αν σε μισήσουν: αγάπησέ τους, Αν σε πληγώσουν: λάτρεψέ τους, Αν σε πικράνουν: συγχώρεσέ τους... Μην ξεχνάς: ΕΙΝΑΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ!

Πέμπτη 28 Ιουνίου 2018

Το φεγγάρι ταχυδρόμος μου


Αυτό το φεγγάρι το φωτεινό
μήνυμα απόψε σου ταχυδρομώ
όσα έχω ελπίδες χαμόγελα καρδιές
στα δίνω και κάν΄ τα ότι θες

Απόψε βγες και κοίτα το φεγγάρι
κοίτα που κάτι μου έχει πάρει
ένα κομμάτι από την καρδιά μου
θέλει να σε φέρει πάλι κοντά μου
πρόσεξε μόνο μην το αρνηθείς
παρ το μαζί σου για να κοιμηθείς
θέλει κι αυτό να ζεσταθεί
από εσέ αφού του έλειψες πολύ

Κοίτα το φεγγάρι σου γελά
με την καρδιά μου σου μιλά
την έχει εκεί για να στην δώσει
μιλά του πριν να μην το μετανιώσει

Κοίτα απόψε το φεγγάρι
και την θλίψη θα σου πάρει
ένα χαμόγελο κρατάει για σένα
κι αυτό δε σε θέλει με μάτια κλαμένα
Skouliki

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σε ευχαριστώ που ήρθες να με επισκεφτείς, Μιας και ήρθες κανε τον κόπο και γράψε εδώ το σχόλιο σου!