Αν σε μισήσουν: αγάπησέ τους, Αν σε πληγώσουν: λάτρεψέ τους, Αν σε πικράνουν: συγχώρεσέ τους... Μην ξεχνάς: ΕΙΝΑΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ!

Δευτέρα 21 Αυγούστου 2017

Ήρθε ένα αστέρι

       

Νύχτα μεσ το καλοκαίρι
κι από το παράθυρο ένα αστέρι
έφτασε στο κρεβάτι μου χλωμό
να μου θυμίσει ότι σε αγαπώ

Με τρεμάμενες αχτίνες
χάιδεψε τα βλέφαρα μου
και μου είπε οι ευθύνες
θα βαραίνουν τα όνειρά μου

Ένα αστέρι από το σύμπαν
έτσι κάποιοι μου το είπαν
μου κρύφτηκε ξανά
κάτω από την αντηλια

Κι σαν ο ήλιος το σκιάσει
αυτό δεν με έχει χάσει
περιμενει τον ήλιο να κρυφτεί
να μου ρθει πάλι να με βρει

Ένα αστέρι τόσα χρόνια
μαθημένο σε ουράνια σαλόνια
ήρθε απόψε να μου πει
πως η ζωή μου ειναι εκεί

Skouliki

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σε ευχαριστώ που ήρθες να με επισκεφτείς, Μιας και ήρθες κανε τον κόπο και γράψε εδώ το σχόλιο σου!