Αν σε μισήσουν: αγάπησέ τους, Αν σε πληγώσουν: λάτρεψέ τους, Αν σε πικράνουν: συγχώρεσέ τους... Μην ξεχνάς: ΕΙΝΑΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ!

Τρίτη 1 Αυγούστου 2017

Για την κόρη μου την Κατερίνα


Σήμερα μια μέρα διαφορετική
για μας πολύ σημαντική
το κοριτσάκι μας έχει γιορτή
σήμερα ενήλικας έχει γενεί...

Έτσι τρέχει ξωπίσω ο λογισμός
τι ήταν για μας ο δικός της ερχομός
ένα πλασματάκι μια σταλιά
που ήθελε όλο αγκαλιά

Με ξενύχτια και αγωνίες
παλέψαμε τις δυσκολίες
κι έγινε πλέον γυναίκα
που κάνει για μας πάνω από δέκα

Κατερίνα μου

Τώρα που ενηλικιώνεσαι
και στα τρίστρατα απλώνεσαι
π΄ανοίγεις τα φτερά για αλλού
κράτα και εμάς όμως στο νου..

Για μας θα είσαι το πλασματάκι
εκείνο, το τόσο δα μικράκι
που το καλό του θέλουμε
κι άθελα μας ισως πιέζουμε

Έτσι αν καμιά φορά σε πνίγει
η γκρίνια το ξέρω πως σ΄την δίνει
μα είναι η αγάπη μας η τόση
που ξεπέρνα την αναγκαία δόση

Skouliki
Για την κόρη μου που είχε τα γενέθλια της. Αλήθεια δεν μπορώ να γράψω κάτι για αυτήν είμαι τόσος λίγος .....
Συγνώμη Κατερίνα!







8 σχόλια:

  1. Ωωω γλυκαα! Σ αγαπώ πολυ βρε τρελομπαμπα!❤

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κοριτσακι μου γλυκό ξέρεις οτι σε αγαπάμε.....
      Να είσαι πάντα ευτυχισμένη, χρονια σου πολλά!

      Διαγραφή
  2. Χρονια καλα χρονια πολλα χρονια ευλογημενα !Να σας ζησει καλοτυχη με υγεια αγαπη χαμογελο ευτυχια ευλογια !τελειο αυτο που εγραψες χαζομπαμπα
    η φιλη σας Λετα Μασαουτη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστω πολυ Λετα μου, τελειο δεν ειναι!! Κριμα της αξιζε καλυτερο αλλα ειπαμε δεν κανω εγω για δυσκολα!

      Διαγραφή
  3. εισαι καταπληκτικος γερη και δυνατη να ειναι κι ετσι απλωνει τα φτερα του ενα ενα για τη δικη του διαδρομη

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σε ευχαριστώ που ήρθες να με επισκεφτείς, Μιας και ήρθες κανε τον κόπο και γράψε εδώ το σχόλιο σου!