Αν σε μισήσουν: αγάπησέ τους, Αν σε πληγώσουν: λάτρεψέ τους, Αν σε πικράνουν: συγχώρεσέ τους... Μην ξεχνάς: ΕΙΝΑΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ!

Τετάρτη 26 Δεκεμβρίου 2012

Νυν και αεί θα σ΄αγαπάω

Στίχοι: Άννα Μπιθικώτση
Μουσική Κώστας Νικολόπουλος
Ερμηνεία: Βασίλης Μπάρνης
CD: Η ΑΓΑΠΗ ΑΡΓΗΣΕ ΝΑ΄ΡΘΕΙ

ΝΥΝ ΚΑΙ ΑΕΙ ΘΑ Σ ΄ΑΓΑΠΑΩ!
Σε ένα κόσμου προδομένο
σε μια ζωή εκρηκτική
εσύ μου κλείνεις τη πληγή
στο ματωμένο μου μοτίβο

Σ΄ έναν αιώνα βουρκωμένο
σε μια ζωή τόσο πικρή
στα μάτια μου εσύ αυγή
φεγγάρι μου και άσπρο κρίνο

Νυν και αεί θα αγαπάω
Νυν και αεί θα μ΄ αγαπάς
Τα χείλη μου όταν φοράς
Ανάσταση μυρίζει η χώρα

Γη κι ουρανέ μου σ΄ αγαπάω
μέσα οπό σένα τώρα ζω
Σε ένα κόσμο κεραυνό
ουράνιο τόξο είσαι στη μπόρα...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σε ευχαριστώ που ήρθες να με επισκεφτείς, Μιας και ήρθες κανε τον κόπο και γράψε εδώ το σχόλιο σου!