Αν σε μισήσουν: αγάπησέ τους, Αν σε πληγώσουν: λάτρεψέ τους, Αν σε πικράνουν: συγχώρεσέ τους... Μην ξεχνάς: ΕΙΝΑΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ!

Σάββατο 1 Δεκεμβρίου 2012

Μην φοβάσαι την βροχή, η αγάπη μέσα μας ζει



Μην την φοβάσαι την βροχή
είναι σαν φίλη σου κι αυτή
που σου καλύπτει την ντροπή
όταν τα δάκρυα είναι εκεί.....



όσο σε κρύβει το νερό
κλάψε, το βλέπω μόνο εγώ
οι άλλοι σε βλέπουν σαν τρελή
σαν τρέχεις μόνη στην βροχή

και σαν μουσκέψει το κορμί
το δάκρυ θα χει ξεπλυθεί
έλα σε μένα τον τρελό
που τόλμησα να σε αγαπώ!!

Ξέρω για γέλια είμαι πια
μα για όλα φταίει μια καρδιά
κρυμμένη μέσα στο κορμί
πώς να την πλύνει μια βροχή;

Μην την φοβάσαι την βροχή
της είναι αδύνατο να μπει
μέσα στο στήθος σου βαθιά
να σου ξεπλύνει την καρδιά

Μην μου φοβάσαι να βραχείς
είναι η ώρα σου να δεις
πως της καρδιάς σου ο λυγμός
είναι δικός μου στεναγμός!


skouliki

2 σχόλια:

  1. Το νερό τελικά καλύπτει τα πάντα....κλάψε καρδιά μου... ( γονη )

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το νερό και η βροχή ειναι η ζωη!!!!
      οχι μόνο τα καλύπτει αλλα και τα ....πνίγει Γονη μου!

      Διαγραφή

Σε ευχαριστώ που ήρθες να με επισκεφτείς, Μιας και ήρθες κανε τον κόπο και γράψε εδώ το σχόλιο σου!