Αν σε μισήσουν: αγάπησέ τους, Αν σε πληγώσουν: λάτρεψέ τους, Αν σε πικράνουν: συγχώρεσέ τους... Μην ξεχνάς: ΕΙΝΑΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ!

Δευτέρα 24 Δεκεμβρίου 2012

Κοκκινο κραγιον



ΣΤΙΧΟΙ: ΓΙΩΤΑ ΞΕΝΟΥ-GIOTA XENOU.

ΜΟΥΣΙΚΗ: ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ GIANNIS BENIZELOS

Κοκκινο κραγιον ,κι αρωμα φτηνο
παντοτε φορουσε ,
ομως με στοργη ,διχως αμοιβη
η θολη ματια της με κοιτουσε ,

Και οταν ειχα βασανα με σενα ,
που ειχες οτι ζηταγε η καρδια σου ,
με παρηγορουσε κι'εκλαιγε μαζι μου
για τα τοσα λαθη τα δικα σου ,,

Κοκκινο κραγιον κι'αρωμα φτηνο
παντοτε φορουσε ,
με βραχνη φωνη που εκρυβε πολλα
παντα τραγουδουσε ,

Κι οταν ειχα βασανα με σενα
ετρεχα μ' απογνωση κοντα της ,
αναβε τσιγαρο ,κερναγα πιοτο
κι'ανοιγε την πορτα της καρδιας της


Ευχαριστώ την καλή μου φίλη και πατριώτισσα Γιώτα Ξένου για την τιμή που μου κάνει να μου δίνει τα έργα της να μου στολίζουν την σελίδα μου!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σε ευχαριστώ που ήρθες να με επισκεφτείς, Μιας και ήρθες κανε τον κόπο και γράψε εδώ το σχόλιο σου!