Αν σε μισήσουν: αγάπησέ τους, Αν σε πληγώσουν: λάτρεψέ τους, Αν σε πικράνουν: συγχώρεσέ τους... Μην ξεχνάς: ΕΙΝΑΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ!

Δευτέρα 7 Μαΐου 2018

Μοναξιά με ελπιδες! απο ΦΠ

Η  Φ.Π. ξαναχτύπησε με ένα ποίημα.....   απολαύστε το!
 


Γιατί τέτοια σιωπή
στερέψανε τα λόγια
τέλος, μείναμε εμείς
ξεκούρδιστα ρολόγια

Κρύος ιδρώτας με πιάσε
πονάει η ψυχή μου
μου λείπεις και δεν μπορώ
που δεν είσαι πια μαζί μου

Τα λόγια είναι φτωχά
να πούνε την πληγή μου
ας ρχόσουνα να γέλαγε
και πάλι η ψυχή μου

δρόμους πήρα και στενά
μήπως σε συναντήσω
αδίκως σέρνομαι εγώ
δε θα γυρίσεις πίσω

Το πήρα απόφαση λοιπόν
μόνη εγώ θα ζήσω
με την ελπίδα κάποτε
πως θα ξαναγαπήσω

ΦΠ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σε ευχαριστώ που ήρθες να με επισκεφτείς, Μιας και ήρθες κανε τον κόπο και γράψε εδώ το σχόλιο σου!