Αν σε μισήσουν: αγάπησέ τους, Αν σε πληγώσουν: λάτρεψέ τους, Αν σε πικράνουν: συγχώρεσέ τους... Μην ξεχνάς: ΕΙΝΑΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ!

Κυριακή 20 Μαΐου 2018

Κάποιοι φίλοι ειναι εδώ....

     

Σαν έρχονται οι φόβοι μου
κάτω για να με ρίξουν
κλείνομαι στο καβούκι μου
μέχρι να με αφήσουν

Μάχες που δίνω να σταθώ
πάλι στα μέσα μου δυνατός
φίλο δεν θέλω καν να δω
θέλω να μένω μονάχος

Βοήθεια δεν ζήτησα ποτέ
α βρε ταλαίπωρε εαυτέ
μόνος παλεύεις τις ντροπές
φόβοι που έρχονται από το χθες

Στις δύσκολες αυτές στιγμές
κάνουν εμφάνιση εξπρές
φίλοι με διάθεση καλή
να με στηρίξουν στην ζωή

Μες στο καβούκι μου εγώ
ντρέπομαι όλα να τους τα πω
κι αυτοί οι φόβοι να χτυπούν
οπού αδύναμο με βρουν
φίλοι που δεν παρεξηγούν
και πάλι πλάι μου θα σταθούν

Σαν με κυριεύουν οι ντροπές
φόβων που δεν μαρτύρησα ποτές
Κάποιοι  φίλοι  είναι εκεί
Να με στηρίζουν στην ζωή!

Skouliki

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σε ευχαριστώ που ήρθες να με επισκεφτείς, Μιας και ήρθες κανε τον κόπο και γράψε εδώ το σχόλιο σου!