Αν σε μισήσουν: αγάπησέ τους, Αν σε πληγώσουν: λάτρεψέ τους, Αν σε πικράνουν: συγχώρεσέ τους... Μην ξεχνάς: ΕΙΝΑΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ!

Κυριακή 27 Μαΐου 2018

Μιλα μην τα κρατάς μόνο για σένα

    


Μίλα μην τα κρατάς μόνο για σένα

Όταν σε βλέπω σιωπηλή
ξέρω πως κάτι σε ενοχλεί
αυτό το κάτι δεν μου λες
παρά πως έχεις έγνοιες πολλες

θέλω το χρόνο μου κι εγώ
στον εαυτό μου θα κλειστώ
να μην μιλήσω σε κανένα
ούτε σε πρόσωπα αγαπημένα

κάτι με πνίγει, τι ειναι αυτό;
δεν ξέρω ούτε κι εγώ
θέλω στα μέσα μου να μπω
μόνη να πνίξω το στοιχειό

Σαν οτι σε πνίγει δεν μπορείς
με κάποιον να το μοιραστείς
βγάζει να ξέρεις την χολή
και σου πικραίνει την ζωή

Ξέρεις δεν είσαι μόνη σου σε αυτό
μπορώ μαζί σου να το μοιραστώ
κάθε τι που σου ειναι βαρύ
πες το η ψυχή σου ηρεμία για να βρει...

Skouliki

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σε ευχαριστώ που ήρθες να με επισκεφτείς, Μιας και ήρθες κανε τον κόπο και γράψε εδώ το σχόλιο σου!