Αν σε μισήσουν: αγάπησέ τους, Αν σε πληγώσουν: λάτρεψέ τους, Αν σε πικράνουν: συγχώρεσέ τους... Μην ξεχνάς: ΕΙΝΑΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ!

Πέμπτη 24 Μαΐου 2018

Με μια αλυσίδα η ψυχή !! απο τον Νίκο Ορφανίδη




Με μια αλυσίδα η ψυχή !! Στίχοι Νίκος Ορφανίδης


Ψεύτικα όνειρα
γεμάτα υποσχέσεις
κάλπικοι νόμοι
μιλούν για κατασχέσεις
πράξης που σπάσαν
κομμάτια τα φτερά μου
αύριο φίλε μου
θα ρθεί και σειρά σου
Τώρα μετρώ τις μέρες
που απομένουν
και οι σειρήνες σπασμένες
του πολέμου.
Με μια αλυσίδα η ψυχή
είναι δεμένη
και η ελπίδα στους ανέμους
σκορπισμένη
Πίστεψα πράγματα
σε λάθος κατευθύνσεις
πέτρινα χρόνια
αυτά μου ‘χουν χαρίσει
σφίγγω τα χέρια
να σπάσω τα δεσμά μου
να πνίξω μέσα μου
απόψε τον ραγιά μου.

Νίκος Ορφανίδης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σε ευχαριστώ που ήρθες να με επισκεφτείς, Μιας και ήρθες κανε τον κόπο και γράψε εδώ το σχόλιο σου!