Αν σε μισήσουν: αγάπησέ τους, Αν σε πληγώσουν: λάτρεψέ τους, Αν σε πικράνουν: συγχώρεσέ τους... Μην ξεχνάς: ΕΙΝΑΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ!

Σάββατο 12 Μαΐου 2018

Μην με ρωτάς για τα παλιά

 
Μην με ρωτάς για τα παλιά


Μη με ρωτάς για δε μιλώ
που έχω τάχα το μυαλό
ειναι πολλά που δεν μπορώ
απ τη ζωή μου να σου πω

Tα περασμένα ειν πολλά
που μου τρυπάνε την καρδιά
σφάλματα που έκανα μικρός
μα τιμωρός μου τώρα ο θεός

Kαι ήρθες σαν όνειρο τωρα εσύ
στην ταραγμένη μου ζωή
να μου προσφέρεις σιγουριά
μέσα απο μια σφιχτή αγκαλια

Μη σε φορτώνω με παλιά
που ειναι τόσο πολλά
κοίτα εμπρός ειναι η ζωή
φάνηκε από εκείνη τη σχισμή
που ανοιξε μόνη της η ζωή
ελπίδας φως για να φανεί

Μην με ρωτάς το παρελθόν
θέλω να μου ειναι πια απών
τα πλήρωσα πολύ πικρά
τα σφάλματα μου τα πολλά

Skouliki..

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σε ευχαριστώ που ήρθες να με επισκεφτείς, Μιας και ήρθες κανε τον κόπο και γράψε εδώ το σχόλιο σου!