Αν σε μισήσουν: αγάπησέ τους, Αν σε πληγώσουν: λάτρεψέ τους, Αν σε πικράνουν: συγχώρεσέ τους... Μην ξεχνάς: ΕΙΝΑΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ!

Δευτέρα 20 Φεβρουαρίου 2012

Λάθος μου, πάθος μου.: .....απο την φιλη LILA KIRA


Όλα τα λάθη μου θέλω να σβήσω,
μ' ένα σφουγγάρι μια και καλή,
ένα μονάχα θα κρατήσω,
αυτό που κάναμε μαζί.
     
Λάθος μου, πάθος μου κι' αμαρτημά μου,
σ' έχω κρατήσει σα φυλαχτό.
Λάθος μου, πάθος μου και έρωτά μου,
μ' έχεις χαράξει και σ' αγαπώ.

'Ολα τα λάθη μου τά 'χω μισήσει,
τις αμαρτίες μου δε συγχωρώ,
μία μονάχα έχω αγαπήσει,
αυτή που κάναμε οι δυο.

LILA KIRA.-♥



Ευχαριστώ την LILA KIRA, για την τιμή να μου επιτρέψει να δημοσιεύσω το ποίημα της αυτό, όπως επίσης και πολλά άλλα έργα της.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σε ευχαριστώ που ήρθες να με επισκεφτείς, Μιας και ήρθες κανε τον κόπο και γράψε εδώ το σχόλιο σου!