Αν σε μισήσουν: αγάπησέ τους, Αν σε πληγώσουν: λάτρεψέ τους, Αν σε πικράνουν: συγχώρεσέ τους... Μην ξεχνάς: ΕΙΝΑΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ!

Παρασκευή 24 Φεβρουαρίου 2012

Με τη θεια μου την Κοντύλω: Αποκριάτικα τραγούδια απο την σεμνότυφη Ελλάδα




Με τη θεια μου την Κοντύλω (Μ. Ασίας)

«Με τη θειά μου την Κοντύλω επηγαίναμε στο μύλο.
Μπιγιρνέ – μπιγιρνέ – μπίγι – μπίγι – μπιγιρνέ
Κούντα ‘γω και κούντα ‘κείνη, δίν’ ο Θιός και πέφτ’ εκείνη
πάνω γω ‘πο κάτω εκείνη.
- Άχου θεια και νά ‘σουν ξένη και το τι ‘θελε να γένει!
- Κάμε γιε μου τη δουλειά σου κ’ εγώ είμαι πάλι θειά σου!
Να κι ο μπάρμπας από πέρα τράκα τρούκα τη μαχαίρα:
- Βρ’ ανιψιέ καταραμένε κ’ ίντα πολεμάς καημένε;
- Μπάρμπα θερμασιά την πιάνει και την πλάκωσα να γιάνει!
- Πλάκωσ’ τη καλά παιδί μου όπου να ‘χεις την ευχή μου!».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σε ευχαριστώ που ήρθες να με επισκεφτείς, Μιας και ήρθες κανε τον κόπο και γράψε εδώ το σχόλιο σου!