Αν σε μισήσουν: αγάπησέ τους, Αν σε πληγώσουν: λάτρεψέ τους, Αν σε πικράνουν: συγχώρεσέ τους... Μην ξεχνάς: ΕΙΝΑΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ!

Σάββατο 7 Μαΐου 2011

Κάτασπρε μικρέ μου κρίνε

Να 'ταν η νύχτα αγάπη μου, απόψε άλλη τόση
ο ήλιος να μη βγει ξανά και να μην ξημερώσει.

Αν ξημερώσει, να 'μαστε στο ίδιο προσκεφάλι
κ όπως η μέρα θα μας βρει, να νυχτωθούμε πάλι.

Κάτασπρε μικρέ μου κρίνε
σήμερα κοντά μου μείνε.

Σήμερα κοντά μου μείνε
κάτασπρε μικρέ μου κρίνε.

Αυτά τα δυο τα μάτια σου, τα μάτια σου τα μαύρα
είναι άβυσσσος, είναι γκρεμός, είναι φωτιά και λάβρα.

Θέλω να δω τα μάτια σου, μα δεν θα το μπορέσω
φοβάμαι μήπως ζαλιστώ και στο γκρεμό τους πέσω.

Κάτασπρε μικρέ μου κρίνε
σήμερα κοντά μου μείνε.

Σήμερα κοντά μου μείνε
κάτασπρε μικρέ μου κρίνε.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σε ευχαριστώ που ήρθες να με επισκεφτείς, Μιας και ήρθες κανε τον κόπο και γράψε εδώ το σχόλιο σου!