Αν σε μισήσουν: αγάπησέ τους, Αν σε πληγώσουν: λάτρεψέ τους, Αν σε πικράνουν: συγχώρεσέ τους... Μην ξεχνάς: ΕΙΝΑΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ!

Τρίτη 17 Μαΐου 2011

Αύριο Νίκος Μακρόπουλος




Αύριο μπορεί και να φωνάξω τ' όνομά σου
να θέλω σαν τρελός την αγκαλιά σου
μπορεί και να 'ναι όλα μια χαρά  


Αύριο μπορεί και σαν μικρό παιδί να κλαίω
μπορεί και τίποτα απ' αυτά που λέω
μα αν με πάρει κάτω τελικά

Πάνω στον πόνο μου
θα ρίξω το σακάκι μου στον ώμο μου
και κάπου εκεί θα βρω και γω τον δρόμο μου
να κλείσω τις πληγές της μοναξιάς

Τι κι αν με πλήγωσε
κι αν ήμουν μια ευχή που δεν εκπλήρωσε
τα όνειρά μας έσβησε και λύγισε
μια μέρα θα σταθώ και γω ξανά

Αύριο τις σκέψεις στο μυαλό μπορεί να θίξουν
τα δάκρυα τα μάτια μου να πνίξουν
μπορεί και τίποτα να μην σκεφτώ

Αύριο τα χάδια σου μπορεί και να μου λείψουν
και την καρδιά κομμάτια να τσακίσουν
μα αν δεν έχω λύση πια να βρω

Πάνω στον πόνο μου
θα ρίξω το σακάκι μου στον ώμο μου
και κάπου εκεί θα βρω και γω τον δρόμο μου
να κλείσω τις πληγές της μοναξιάς

Τι κι αν με πλήγωσε
κι αν ήμουν μια ευχή που δεν εκπλήρωσε
τα όνειρά μας έσβησε και λύγισε
μια μέρα θα σταθώ και γω ξανά

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σε ευχαριστώ που ήρθες να με επισκεφτείς, Μιας και ήρθες κανε τον κόπο και γράψε εδώ το σχόλιο σου!