Αν σε μισήσουν: αγάπησέ τους, Αν σε πληγώσουν: λάτρεψέ τους, Αν σε πικράνουν: συγχώρεσέ τους... Μην ξεχνάς: ΕΙΝΑΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ!

Τετάρτη 11 Μαΐου 2011

τα καναρινακια μου.....

Μπορεί να μην εχω πολύ χωρο αλλά τα ζωάκια μου τα έχω.....
να σας παρουσιάσω σήμερα τους φτερωτούς μου φίλους.....

ο Σάκης ο τραγουδιστής μας γιος του Έλφη και της Κάτιας .....2010


Ο Έλφης (ο μπαμπάς ολων)

Η Κατια ( η μαμα όλων)

Ο Νινο........2010

 Η Μήτση...2010

Το σπουργιτάκι (κοριτσακι μας βγηκε).... 2010

τα μωράκια απο το 2011
Το σπουργιτακι νο 2.......2011


και όλα μαζί.....


σε λίγο όταν θα μεγαλώσουν τα μικρα με βλέπω να αγοράζω και νεα κλούβα..... και να με χωρίζει η γυναίκα μου..... σκυλιά καναρινια ζωολογικό κήπο έκανα το σπίτι!!!!!!!!!!!!!!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σε ευχαριστώ που ήρθες να με επισκεφτείς, Μιας και ήρθες κανε τον κόπο και γράψε εδώ το σχόλιο σου!