Αν σε μισήσουν: αγάπησέ τους, Αν σε πληγώσουν: λάτρεψέ τους, Αν σε πικράνουν: συγχώρεσέ τους... Μην ξεχνάς: ΕΙΝΑΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ!

Τρίτη 15 Φεβρουαρίου 2011

Ένα δώρο για τα γενέθλια μου....

Δεν θα σας κουράσω απλά θελω να καταθέσω την εμπειρία και ταπεινή μου άποψη:
Χτες 14 Φεβρουαρίου ήταν η μέρα του Αγίου Βαλεντίνου και τυγχάνει να έχω και τα γενέθλια μου….
Περίμενα λοιπόν με κρυφή λαχταρά να περάσω ένα ευχάριστο απόγευμα και βραδάκι με την οικογένεια μου….

Ξάφνου τις πρωινές ώρες, και ενώ ήμουν στη δουλειά χτύπησε το τηλέφωνο. Ήταν η σύζυγος μου, τα λόγια της με έκαναν να τρανταχτώ:   Σε παίρνω από το νοσοκομείο… μου έκαναν εισαγωγή λόγω…… κτλ…
Αμέσως με έπιασε κρύος ιδρώτας…., σχόλασα όσο επιτρεπόταν νωρίτερα και πήγα στο νοσοκομείο για να δω την κατάσταση από πρώτο χέρι…
Τελικά και μόνο τα λόγια των γιατρών ότι είναι περαστικό το πρόβλημα υγείας της με έκαναν να αισθάνομαι ότι πράγματι μου έκανε το καλύτερο δώρο….
Δεν έκοψα τούρτα, δεν πήρα δώρο ουτε ανταλλάξαμε λόγια της ημέρας, αλλά η καρδιά μου έλιωσε από την ανησυχία, έχουν δίκιο που λένε ότι οι δυσκολίες ενώνουν περισσότερο τους ανθρώπους….
Τελικά το μεγαλύτερο δώρο και ευτυχία στον άνθρωπο είναι η υγεία όσων αγαπά!!!!
Ευχαριστώ το θεό που μου το θύμισε έστω και με αυτό τον τρόπο σήμερα…
skouliki

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σε ευχαριστώ που ήρθες να με επισκεφτείς, Μιας και ήρθες κανε τον κόπο και γράψε εδώ το σχόλιο σου!