Αν σε μισήσουν: αγάπησέ τους, Αν σε πληγώσουν: λάτρεψέ τους, Αν σε πικράνουν: συγχώρεσέ τους... Μην ξεχνάς: ΕΙΝΑΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ!

Πέμπτη 17 Φεβρουαρίου 2011

πόσα ξερεις: Μητροπανος Δημητρης

Στίχοι: Ρεβέκκα Ρούσση
Μουσική: Στέφανος Κορκολής
Πρώτη εκτέλεση: Δημήτρης Μητροπάνος

Μ΄άφησες να ζω στο κρύο
πού'χει φτάσει στην καρδιά μου
είσαι μακριά από μένα
κι ας σε ήθελα κοντά μου

Σαν παιδί που κάτι ξέρει
μου γελάς και με τρελαίνεις
μα το γέλιο σου μαχαίρι
στην πληγή μου χρόνια μένεις

Πόσα ξέρεις τώρα πες μου
και για σένα και για μένα
Πόσα ξέρεις τώρα πες μου
έλα κόψε μου τα φρένα
Πόσα ξέρεις τώρα πες μου
και για σένα και για μένα
έλα δείξε μου τον τρόπο
για να ζω χωρίς εσένα
Αν μ' αγαπάς

Μ'άφησες να ζω στο κρύο
κι έχει κάψει το μυαλό μου
ήθελα καιρό να είσαι
ό,τι πιο πολύ δικό μου

Σαν παιδί που κάτι κρύβει
μου γελάς και φεύγεις πάλι
μα το γέλιο σου με πνίγει
στης αγάπης μου τη ζάλη

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σε ευχαριστώ που ήρθες να με επισκεφτείς, Μιας και ήρθες κανε τον κόπο και γράψε εδώ το σχόλιο σου!