Αν σε μισήσουν: αγάπησέ τους, Αν σε πληγώσουν: λάτρεψέ τους, Αν σε πικράνουν: συγχώρεσέ τους... Μην ξεχνάς: ΕΙΝΑΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ!

Τετάρτη 2 Φεβρουαρίου 2011

Το ανέκδοτο της μέρας! Το μπαλάκι του....


Ο βασιλιας γέρασε. Είχε τρεις γιούς και δεν μπορούσε να αποφασίσει σε ποιόν θα άφηνε το βασίλειο του. Μια μέρα, τους κάλεσε και τους τρεις:

-Κοιτάξτε παιδιά, τους είπε. Έχω μπροστά μου μια γυάλα. Μέσα στη γυάλα υπάρχουν χαρτάκια όπως βλέπετε. Θα τραβήξω ένα χαρτάκι που θα γράφει ένα αντικείμενο. Αυτός που θα φέρει το καλύτερο θα γίνει ο βασιλιάς στη θέση μου. Συμφώνησαν τα τρία αδέρφια και ο γερο βασιλιάς τράβηξε ένα χαρτάκι. Το άνοιξε και τους είπε:

-Βασιλιάς θα γίνει όποιος μου φέρει το καλύτερο μπαλάκι του ΠΙΝΓΚ- ΠΟΝΓΚ.

Ξεκίνησαν και οι τρεις. Ένα μήνα αργότερα ήρθε ο πρώτος:

-Πατέρα, του είπε, έφερα το μπαλάκι του πινγκ- πονγκ του τελικού των Ολυμπιακών Αγώνων του Πεκίνου.

Ο πατέρας το κράτησε.

Τέσσερις μήνες αργότερα επέστρεψε και ο δεύτερος:

-Πατέρα σου έφερα το μπαλάκι του πινγκ- πονγκ που έχει κατασκευάσει η ΝΑΣΑ. Μπορείς να παίξεις με αυτό και σε συνθήκες έλλειψης βαρύτητας. Κράτησε και το δεύτερο μπαλάκι ο πατέρας και περίμεναν την επιστροφή και του τρίτου αδερφού. Έξι μήνες αργότερα γύρισε αδυνατισμένος, γδαρμένος, μόνο με ένα χέρι στο οποίο κρατούσε μια μπάλα ποδοσφαίρου τριχωτή, την οποία και έδωσε στον πατέρα του. Ο πατέρας την είδε και του είπε:

-Τι είναι αυτό που μου έφερες παιδί μου;;

-Αυτό που μου γύρεψες πατέρα, το μπαλάκι του ΚΙΝΓΚ ΚΟΝΓΚ...

χαχχχαχαχχαχ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σε ευχαριστώ που ήρθες να με επισκεφτείς, Μιας και ήρθες κανε τον κόπο και γράψε εδώ το σχόλιο σου!