Αν σε μισήσουν: αγάπησέ τους, Αν σε πληγώσουν: λάτρεψέ τους, Αν σε πικράνουν: συγχώρεσέ τους... Μην ξεχνάς: ΕΙΝΑΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ!

Σάββατο 12 Φεβρουαρίου 2011

ΕΛΕΝΗ ΔΗΜΟΥ: Ζω ( ΜΑΥΡΑ ΦΕΓΓΑΡΙΑ) στίχοι: ANNA ΜΠΙΘΙΚΩΤΣΗ (Black moons)


Στίχοι: Άννα Μπιθικώτση
Μουσική: Μιχάλης Καπούλας
Πρώτη εκτέλεση: Ελένη Δήμου



Μαύρα φεγγάρια μου
του έρωτα σκιές
ζωή μου ανατέλλεις σε μαύρα μάτια

Μαύρα φεγγάρια μου
για νύχτες φλογερές
στης Αφρικής το φως, μαύρα παλάτια

Ζω, στο φιλί, στο κορμί ,
στο μετά και στο πριν, ζω
Πανικός μου εσύ, όλα είσαι εσύ

Μαύρα φεγγάρια
τα μαύρα μάτια σου
εγώ κοιμάμαι στα σκαλοπάτια σου

Μαύρα φεγγάρια μου
αθώες ενοχές
Υπάρχω κι ανασαίνω στους ουρανούς σου

Μαύρα φεγγάρια μου
του πόθου εντολές
ζωή σε ποια οθόνη γίνεσαι έργο

2 σχόλια:

Σε ευχαριστώ που ήρθες να με επισκεφτείς, Μιας και ήρθες κανε τον κόπο και γράψε εδώ το σχόλιο σου!