Αν σε μισήσουν: αγάπησέ τους, Αν σε πληγώσουν: λάτρεψέ τους, Αν σε πικράνουν: συγχώρεσέ τους... Μην ξεχνάς: ΕΙΝΑΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ!

Παρασκευή 11 Φεβρουαρίου 2011

Γρηγόρης Μπιθικώτσης: Μια βαθιά υπόκλιση



Στίχοι: Κώστας Βίρβος
Μουσική: Γρηγόρης Μπιθικώτσης
Πρώτη εκτέλεση: Γρηγόρης Μπιθικώτσης


Μια βαθιά υπόκλιση, ένα χειροφίλημα,
ύστερα χωρίζουμε, φεύγω πληγωμένος,
η καρδιά σου βρίσκεται σε μεγάλο δίλημμα
κάποιον άλλο αγαπάς κι εγώ είμ' ο ξένος.

Μια βαθιά υπόκλιση, ένα χειροφίλημα,
στη ζωή μου ύστερα το ηλιοβασίλεμα,
στη ζωή μου ύστερα το ηλιοβασίλεμα.

Κι αν θα γίνουν σχόλια και σου πουν "τι έτρεξε"
ρίξ' τα όλα επάνω μου, πες εγώ πως φταίω,
μια γυναίκα όμορφη δεν μπορεί να έφταιξε
άσχετα αν μ' έκανε σήμερα να κλαίω.

Μια βαθιά υπόκλιση, ένα χειροφίλημα,
στη ζωή μου ύστερα το ηλιοβασίλεμα,
στη ζωή μου ύστερα το ηλιοβασίλεμα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σε ευχαριστώ που ήρθες να με επισκεφτείς, Μιας και ήρθες κανε τον κόπο και γράψε εδώ το σχόλιο σου!