Αν σε μισήσουν: αγάπησέ τους, Αν σε πληγώσουν: λάτρεψέ τους, Αν σε πικράνουν: συγχώρεσέ τους... Μην ξεχνάς: ΕΙΝΑΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ!

Τετάρτη 23 Φεβρουαρίου 2011

Οι φίλοι και οι συγγενείς στις δύσκολες στιγμές φαίνονται…

Ο Φεβρουάριος εφέτος μας έφερε μερικές δυσκολίες απανωτές…


 
Την μια αρρώστησε η σύζυγος μου αιφνιδίως και έτρεχε στο νοσοκομείο, την άλλη μετά από λίγες μέρες απεβίωσε η μητέρα της και πεθερά μου. Μην αρχίστε τα ανέκδοτα περί πεθεράς διότι τα αυτά είναι για άλλες στιγμές και όχι όταν έχεις το θέμα στο σπίτι σου!
Στην πρώτη περίπτωση που αρρώστησε η σύζυγος μου θερμός συμπαραστάτης της στάλθηκε μια φίλη της συζύγου μου, μια φίλη όχι από τα παλιά, μόλις οκτώ μήνες φιλία και έμεινε στο πλευρό σα να ήταν φίλες από πολλά χρόνια….
Στην δεύτερη περίπτωση πάλι φίλες της συζύγου μου συμπαρασταθήκαν με το παραπάνω και μεταξύ αυτών φίλες όχι πολύ παλιές… φίλες μερικών μόνο ετών…
Θα ήθελα μετα από αυτά να ευχαριστήσω τις φίλες της συζύγου μου αυτές που της φερθήκαν σαν αδερφές της…. 

Δικοί μας άνθρωποι είναι αυτοι που στην δύσκολη στιγμή θα σταθούν δίπλα σου και μετά…….
skouliki

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σε ευχαριστώ που ήρθες να με επισκεφτείς, Μιας και ήρθες κανε τον κόπο και γράψε εδώ το σχόλιο σου!