Αν σε μισήσουν: αγάπησέ τους, Αν σε πληγώσουν: λάτρεψέ τους, Αν σε πικράνουν: συγχώρεσέ τους... Μην ξεχνάς: ΕΙΝΑΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ!

Τετάρτη 25 Οκτωβρίου 2017

Λαέ μου γιατί πάγωσες από την ξενιτεμένη φίλη μου Γιώτα ξένου

Μια κατάθεση ψυχής από την ξενιτεμένη φίλη μου Γιώτα ξένου, το παραθέτω ακριβώς όπως το δημοσίευσε στο FB με σκοπό να παροτρύνει τους Έλληνες και τις Ελληνίδες να μην φεύγουν από την Ελλάδα, αλλά και οι ξενιτεμένοι να επιστρέψουν πίσω...

Σας στέλνω το λόγο της ψυχής μου , μη το διαβάσετε σαν ποίημα .
Να τον διαβάσετε σαν Μοιρολόι Βγαλμένο μέσα από την καρδιά μου , εχω φυγή από την πατρίδα μας πάνω από 40 χρόνια, σας Άφησα εκεί την ψυχή μου, Αυτή δεν μετανάστευσε πότε , Το σώμα μου όμως είχε πολλά εμπόδια και δεν τα κατάφερε να γυρίσει, ένα σώμα Κουρασμένο από τις ξενιτιάς τα Άγρια μονοπάτια,
Γι' αυτό και θα πω !!!!!!!!!!!! 
Εσείς που φύγετε τώρα ,πριν κάνετε οικογένειες πηγαίνετε να χτίσετε τη φωλιά σας στην πατρίδα μας!!!!!!!
 Όχι μη την χτίσετε τη φωλιά σας σε ξένους τόπους γιατί θα είναι πολύ δύσκολο να Γυρίσετε...
Γιατι μια μερα οταν τα χρονια περάσουν δεν θα Υπάρχει γυρισμός,,,,
Μένουμε Ελλάδα, γυρίζουμε στην Ελλάδα, ζούμε για την Ελλάδα , αγωνιζόμαστε για την Ελλάδα.
Αν χρειαστεί πρέπει να πεθαίνουμε και για την Ελλάδα!!!!!!!

Λαέ μου γιατί πάγωσες

Λαέ μου γιατί πάγωσες
Γιατι πονά η ψυχή σου ,
Που ειναι εκείνη η δύναμη
Που είχες στη ζωη σου ,

Γιατι Άφησες τους Άδικους
Να σε Πυροβολούνε
Και με ενα βλεμα εχθρικό
Έτσι να σε Κοιτούνε ,

Γιατι δεν σήκωσες κορμί
Που´ναι το ανάστημα σου,
Γιατι άφησες και σκότωσαν
Ελπίδες και όνειρα σου ,

Λαε μου γιατι άφησες ,
Τη γη σου να μαυρίσουν ,
Η δύναμη πού´χε η ψυχή
Να στην υποτιμήσουν ,,

Γιατι δεν πήρες το σπαθί
Που φύλαγε η καρδια σου ,
Να προστατέψεις στη ζωη
Πατρίδα και παιδιά σου ,,

Δεν σκέφτηκες τους ήρωες ,
Που είχανε ματώσει ,
Για την δίκη σου Ελευθέρια
Τα νιάτα τους σκοτώσει ,

Γιατι Λαε μου Όμορφε
Το δακρυ σου Κυλάει ,
Γιατι το στόμα σφράγισε
Δεν θέλει να Μιλάει,,

Γιατι Λαε μου δεν ξυπνάς ,
Τον ήλιο ν´ Αντικρίσεις,
Παρ´την Σημαία σου αγκαλιά
Στους δρόμους να γυρησεις ,

Να φοβηθούνε οι εχθροί
Να τρέξουν να Κρυφτούνε ,
Και τη ψυχή του έλληνα
Μπρός τους ,να ξαναδούνε ,,

Εσυ λαε μου εχεις ψυχή ,
Τη δόξα σου Λυπήσου
Το χώμα σου το άγιο
Ειναι η δύναμη σου ,

Οι ρίζες σου Αντέχουνε
Αρκεί να της Ποτίσεις,
Κί´αν άλλοι της Πολιορκούν
Πίσω να τις γυρίσεις,

Ξύπνα και κοίτα γύρω σου
Τις ομορφιές που έχεις
Ξυπνά λαε μου να Χαρείς
Εσύ τον πόνο αντέχεις,,

Εσύ γεννήθηκες αετός ,
Στα ύψη να γυρίζεις,
Πάνω στο Ολύμπου την κορφή
Εκεί φωλιές να χτίζεις,,,

Γιώτα ξένου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σε ευχαριστώ που ήρθες να με επισκεφτείς, Μιας και ήρθες κανε τον κόπο και γράψε εδώ το σχόλιο σου!